En barndom

Senaste gången jag var hemma i skåne tittade jag en hel del i gamla fotoalbum, där jag fann en och annan barndom fångad på bild. Däribland min. Jag tänkte att jag har ju faktiskt en scanner och det vore ju  rätt kul att göra nått slags kollage över min barndom och publicera på bloggen. Så nu har jag gjort det. Här är min barndom:


Bra klädsmak från allra första början.


Rosa djur och glada telefoner är livet.


Att gå på grusvägar är också rätt kul.


Här tar jag det riktigt lugnt, i Grekland.


En av mina favoritsysselsättningar var att sova i hyllor.


Kolla! Något slags djur. Och jag.


"Det är kul att ha kul!", tänkte jag med mina nya fräcka glasögon.


Det är också kul att vara tomten, upptäckte jag sedan.


Och blommor luktar gott.


Att vara utomhus och leka för mig själv verkar ha varit det jag gillat bäst.


Blivande miljonär, lovar Sparbanken gripen. Jag ska hålla dem ansvariga ifall det inte blir så!


Ritar lite i sängen, med hela gosedjursgänget i bakgrunden.


Somrigt värre. Här är jag nog 12.


Jag, en bror och en katt spelar Magic: the gathering en sommareftermiddag.


Sen fick jag långt hår och blev ganska konstig.


Fast ändå en ganska skön typ.


Slutet av nian, vilket också får innebära slutet av det som räknas som min barndom. Tack och hej! , , ,

Kommentarer
Postat av: Ragnhild

Du gick från klarhet till klarhet, och var söt hela tiden. Saknar du din barndom lite?

2009-03-07 @ 11:53:33
URL: http://evighetsekunder.blogg.se/
Postat av: Frej

Kommer knappt inte ihåg nåt, men den var säkert bra.

2009-03-07 @ 14:40:33
URL: http://frejskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback