Rösta (om du vill)

Min bror Johan har av Level 7 blivit nominerad till årets spelskribent - bra jobbat typ! Eftersom den här bloggen når ut till så breda massor av människor har han nu bett mig skriva ett inlägg om denna händelse. Han tycker att du ska rösta på honom här.

Jag ser ett antal olika möjliga handlingar du kan kan utföra:

1. Rösta på Johan Martinsson för att du tycker att han är årets spelskribent.
2. Rösta på någon annan för att du tycker han/hon är årets spelskribent.
3. Rösta på Johan Martinsson fastän du inte tycker han är särskilt bra eller inte har läst något han skrivit, enbart på grund av att han vill att du ska göra det och att du är ganska snäll.
4. Rösta på någon helt annan fast att du inte läst något hon/han skrivit eller inte bryr dig över huvud taget, för att du inte gillar Johan Martinsson eller bara känner för att vara allmänt elak.
5. Inte ens trycker på länken utan surfar vidare på någon annan www-sida.
6. Gör något helt annat som inte ens har något att göra med någon www-sida.

Använd din valfrihet för fan! , , ,

Kommentarer
Postat av: Valapa #1

STOPPA VALFRIHETEN!

2009-02-22 @ 20:02:21
URL: http://apewhalemonkeybastard.wordpress.com
Postat av: Linus

jag röstade rätt.

2009-02-24 @ 13:55:19

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback